Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Μερική αμνησία...

 
 
 
Βάλτο στο κουτί του, χάλασε.
Όχι ακόμα μη βιάζεσαι, έλα να συνδέσουμε 
το καινούργιο να δούμε πως είναι.
Χμ να σιγουρευτούμε δηλαδή πριν το αποχωριστούμε.
Δεν είναι θέμα σιγουριάς, απλά δε μπορώ ακόμα,
είναι η προέκταση μου τα τελευταία δέκα χρόνια,
πως να το αφήσω έτσι;
Μα όλα σου τα αρχεία τα έχεις σε εξωτερικούς.
Δεν είναι τα αρχεία που κάνουν το σύστημα
Είναι αυτό το γουργουρητό που κάνει όταν τον ανοίγω,
μοιάζει σα γατί που ευχαριστιέται καθώς του δίνω σημασία
Εεε ξεκόλλα το ανεμιστηράκι είναι που τα φτύνει.
γέλια....
 
Μα είναι δυνατόν να κάνεις έτσι για το σαραβαλιασμένο σου PC;
Eεε να μη το ξαναπείς έτσι, ξέρεις τι έχουμε περάσει μαζί τόσα χρόνια, το αγαπάω και μαγαπάει και παρ' όλα του τα προβλήματα ουσιαστικά ποτέ δε με άφησε.
Για μένα είναι κάτι ζωντανό, ένα σιδερένιο μικρό δέντρο μέσα στο σπίτι και τα δέντρα όπως και αν είναι έχουν ψυχή.
Μα επιμένεις να κρατάς κάτι χαλασμένο, γιατί ποτέ δε σε άφησε;
Επιμένω να κρατάω κάτι που αγαπάω πολύ, 
παρ' όλα του τα προβλήματα.
 "κλάματα"....

Σίγουρα

δεν έχω μάθει 
να αποχωρίζομαι
δε θα μάθω ποτέ
κάθε φορά είναι μαχαίρι
στην αγάπη
που διχοτομίζεται
στα δύο
που σκορπούν
όπως φυσήξει ο άνεμος
που διαμελίζεται
σε πολλά
που φεύγουν
και πάνε
όπου τους πάει 
ο δρόμος τους
και γω
που μένω μισή
και πάω
και αφήνομαι
στον άνεμο
διαμελισμένη
σε πολλά
που αγάπησα
στο πριν μου
Μένω
στο τώρα μου
που αγαπώ
  υποκρινόμενη
μερική αμνησία
 
 
 
 
υ.γ. δύσκολα εξημερώνεσαι με το "καινούργιο"...

 

24 σχόλια:

Unknown είπε...

Ό,τι δεν σε άφησε ποτέ, πως να το αφήσεις;;
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Μην το αφήσεις λοιπόν. Όσο παλιό κι αν είναι.
Πόσο χώρο πιάνει; Όσο ακριβώς χρειάζεσαι για να νιώθεις καλά εσύ.

(και αυτά δεν τα λέω μόνο για αντικείμενα)

Σε φιλώ

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ό,τι μισώ,
είναι οι αποχωρισμοί..
όμως αυτοί
με γουστάρουν τρελά
Μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς,
στους σταθμούς, στα όρια, στις απέναντι όχθες, γεννήθηκε ο λυγμός μου..

Την αγκαλιά μου!!!

roundel είπε...

*meggie*
Νομίζω ότι ο χώρος πάντα υπάρχει και θα υπάρχει για εκείνα-ους που αγαπάω ή αγάπησα έστω και αν είναι μακριά...

φιλί γλυκό

roundel είπε...

*Προμηθέας*
Σαν ατύχημα και οι αποχωρισμοί, δε το θες, δε το προκαλείς μα εκείνο έχει τον τρόπο του να σε βρίσκει...

Τον κάνω τραγούδι τον λυγμό σου και τον σιγοτραγουδώ στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους σταθμούς, στα όρια, έτσι να τον πάρει ο άνεμος μαζί του!

φιλί:)

Marouli είπε...

Δυο μερες τωρα μου λενε να τον αποχωριστω που εβγαλε καποια προβληματα, αλλα δεν μπορω, σφιγγεται η καρδια μου! Θα του φερω τον καλυτερο γιατρο, του το υποσχεθηκα..

Μαρουλοφιλακια!

roundel είπε...

*Marouli*
Ομοιοπαθούσα λοιπόν! Εγώ τον έφερα τον γιατρό και δυστυχώς δε γίνεται τίποτα στη περίπτωση του, απλά είναι γέρος και κάποια στιγμή θα μου μείνει στα χέρια!

Καλώς μας ήρθες μαρουλάκι!

Ocean είπε...

Πως να μιλήσει για τις απώλειες ένας ωκεανός.
Πως να μιλήσει για τον πονο που προκαλούν ένας ωκεανός.
Πως να βρεθούν λόγια να περιγράψουν αυτά που έχει ζήσει ένας ωκεανός;

Παρά μόνο με την επίγνωση ότι αν κάτι έζησε πραγματικά δεν χάνεται.
Ο κίνδυνος για το χάσιμο είναι για αυτά που δεν έχουν ζήσει στην πραγματικότητα, που δεν τα έχουν αφήσει οι εξαρτητικές μας σχέσεις να ζήσουν.
Όταν είδα ένα πολύ αγαπημένο μου άτομο σκεπασμένο με το σεντόνι, πεθαμένο
ένοιωσα κάτι που θέλω να σας το πω, ένα επτασφράγιστο μυστικό που θέλω να το μοιραστώ.
Δεν ήταν αυτό το κουφάρι ο αγαπήμένος μου.
Ήταν κάτι που δεν μπορούσε πιά να ζει είχε κουραστεί ήθελε ξεκούραση, ο αγαπήμενος μου ζει μέσα μου και από εκεί δεν μπορεί να χαθεί ποτέ.
Άσε λοιπόν μικρή μου τα παλία και κουρασμένα να ξεκουραστούν
και δώσε χώρο για τα καινούρια.

roundel είπε...

Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο περιέχει ατάκες σαν και εκείνη που είχες πει πριν κάποια χρόνια "Ότι έχει ουσία ποτέ δε χάνεται, με τον καιρό επιστρέφει". Με αυτή σου την ατάκα κέρδισα μια ανεκτίμητη φιλία ζωής.

Έτσι τώρα πάλι κρατάω αυτό:
"Ότι πραγματικά έχει ζήσει, δε χάνεται ποτέ, ακόμα και όταν η υλική του υπόσταση χαθεί, συνεχίζει να ζει μέσα στις καρδιές μας"

και αυτό: "Άσε τα περασμένα και κουρασμένα να ξεκουραστούν και δώσε χώρο στα καινούργια."

Αληθινά με συγκίνησες...
Σου στέλνω την αγάπη μου...

streetfox είπε...

Συμφωνώ με ωκεανό

Όσο μαθαίνουμε να αποχωριζόμαστε την ύλη τόσο η σημασία της αγάπης παίρνει τη πραγματική της διάσταση και βρίσκει την θεση της

κάποτε μια φράση που μου άλλαξε τρόπο σκέψης
Ήταν κάπως έτσι: «κρατώντας τα πράγματα στα χέρια σου, ξυπνάς μια μέρα και η καρδιά σου είναι άδεια»..

ποτέ δεν μένουμε μισοί roudelaki μου ποτε
η απώλεια είναι μέσα στον κύκλο της ζωής για αυτό καλύτερα να μαθαίνουμε να την αποδεχόμαστε

(και τα λέω όλα αυτά όντας σε μια περίοδο μετακόμισης και ανασκόπησης και ξεκαθαρίσματος και πετάγματος… οδυνηρό, αλλά πως θα βρουν χώρο τα νέα? όπως λες κι εσύ…

Βάσσια είπε...

Κάθε αποχωρισμός από κάτι που αγαπάμε, ότι κι αν είναι αυτό, είναι ένα κομμάτι μας που αποκολλάται...
προτιμώ να τα κρατώ κοντά, για να μπορώ να "ενώνω" ξανά τον εαυτό μου.

Γράφεις και δίνεις ζωή, ακόμη κι ένα σαραβαλιασμένο υπολογιστή.

Καλό βράδυ
:-)
Φιλιά

Spyros είπε...

Δεν μπορεις να φανταστεις ποσα πραγματα εχω φυλαγμενα..κουτες ολοκληρες! Φυσικα εχω κρατησει ολους τους υπολογιστες που ειχα ποτε, απο τον πρωτο μου 286 (για τους παλιους)

roundel είπε...

*steetfox*

Η απώλεια είναι μέσα στον κύκλο της ζωής, φυσικά και είναι όμως ποτέ δε παύει ο αποχωρισμός να είναι δύσκολος. Όχι τόσο για την ύλη αλλά για αυτό που πρεσβεύει. Όπως δύσκολη είναι και η εξοικείωση με το καινούργιο είτε αυτό έχει να κάνει με υλικά είτε με άυλα όπως είναι οι ψυχές.

Κατά τα άλλα μετακομίσεις και ξεκαθαρίσματα ακούω και μ' αρέσει. Ανακατατάξεις λοιπόν.

Να ευχηθώ να είναι όλα όμορφα στη νέα τάξη πραγμάτων που προετοιμάζεις.

Σε φιλώ αλεπουδίτσα.

roundel είπε...

*Bάσσια*

Το κοντά μερικές φορές αποδίδει, άλλες πάλι όχι. Σίγουρα όμως πριν αποχωριστείς κάτι εντελώς θες λίγο χρόνο μαζί του...

Μου δίνεις μεγάλο θάρρος, σ' ευχαριστώ!

φιλί:)

roundel είπε...

*Σπύρος*

Το έκανα και γω αυτό παλιά μέχρι που άρχισα να νιώθω σαν τον τύπο στη ταινία "Ο Μότσαρτ και η Φάλαινα".

Όταν άρχισα να πετάω ή να δωρίζω πράγματα που δε χρειαζόμουν πια, άρχισα να νιώθω μια απίστευτη ανακούφιση...

Θέλω να το δω κάποια στιγμή το μουσείο με τους υπολογιστές, θα μπορούσες να κάνεις απίστευτα εικαστικά...

Let open red and green είπε...

Ααααχχ !
Τι όμορφο κείμενο...

Οι αποχωρισμοί πάντα ήταν ένα ευαίσθητο κεφάλαιο και για μένα..

Ακόμα δεν έχω καταφέρει να αποχωριστώ (μέσα μου) από δεσμούς που έχουν προ πολλού κοπεί.

Κι έτσι ζω ταυτόχρονα στο σήμερα και στο χθες...

...Αγαπημένα πρόσωπα
Αγαπημένα μάτια
έρχονται σαν τα κύματα
κι αφήνουν κατακάθια...

...Της πρώτης μου αγάπης
τις όμορφες στιγμές να τις βρω
Μαζί μου πάντα θα 'ναι
στο τρένο, στο λιμάνι, στο σταθμό..

Όπως έλεγε και η γιαγιά των αδερφών Καραμαζώφ:
"Γλιστράτε θνητοί...
γλιστράτε...
μην κολλάτε πουθενά!"

Σε φιλώ

Let open red and green είπε...

"Άσε τα περασμένα και κουρασμένα να ξεκουραστούν και δώσε χώρο στα καινούργια."

AYTO EINAI !!!

Wicca είπε...

Ποτέ δεν αποχωρίζεσαι κάτι που αγάπησες. Πάντα μένει μέσα σου. Ο αποχωρισμός είναι υλική απώλεια. Η συναισθηματική απώλεια δεν υφίσταται αν δεν το θελεις εσύ.

Despina είπε...

δεν πετάς τίποτα που αγάπησες...
μένει μέσα σου ζωντανό...
αφού μέσα σ'αυτό υπήρξες!

roundel είπε...

*Let open*
Δε ξέρω αν οι δεσμοί που λες κόβονται ποτέ, ίσως όμως να καταλαγιάζει το συναίσθημα, δίνοντας τους τον χώρο που χρειάζονται στο παρελθόν, αφήνοντας σε ελεύθερο να ζήσεις το παρόν.

Σε φιλώ καλό μου:)

roundel είπε...

*Γουΐκα*
Ακόμα και αν το θέλεις όμως μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο...

roundel είπε...

*Despina*
Καλώς μας ήρθες Δέσποινα...
Αφού μέσα σε αυτό υπήρξες...το κρατάω αυτό!
Καλημέρα:)

Velvet είπε...

Εγώ δεν τα κατάφερνα ποτέ
Με τους αποχωρισμούς
Ανθρώπους και αντικείμενα
Είμαι ρακοσυλλέκτης
Ναι…
"δύσκολα εξημερώνεσαι με το καινούργιο"
Αγαπημένος ο Rene Aubry

Καλημερα Ρουντελ

roundel είπε...

*Velvet*
Δεν είναι να τα βάζεις μαζί τους πάντα βρίσκουν τον τρόπο να νικούν!

Καλημέρα βέλβετ

http://www.abatrans.gr είπε...

ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΑΝΥΨΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ

Μετακομίζεις εγγυημένη λύση
Θεσσαλονίκη

Aναλαμβάνουμε τη διαδικασία της μεταφοράς-μετακόμισης Της οικοσκευής, της εταιρίας, του γραφείου και λοιπών Επαγγελματικών χώρων, γρήγορα και αξιόπιστα.
Τηλ: 2310 721172 & 6944844287
http://www.abatrans.gr