Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Το πέρασμα...



 
  Μετά από πολλές πολλές σκέψεις για την ιστορία που έχω αρχίσει με την Νίσυρο αποφάσισα να αποδεσμεύσω τις παράλληλες πραγματικότητες από τη συνέχεια της. Έτσι δημιούργησα το ~Πέρασμα~ ένα αυτόνομο κομμάτι της πραγματικότητας μου το οποίο θα φιλοξενήσει την ιστοριούλα της Νισύρου αλλά και διάφορες άλλες. Δεν θέλω να χαρακτηρίσω αυτό το ιστολόγιο λογοτεχνικό αλλά περισσότερο αφηγηματικό, αφού σκοπός του είναι να βγάλω από το κεφάλι μου πραγματικές και φανταστικές ιστορίες.

Ελπίζω να το απολαύσετε...




Σωκράτης Μάλαμας ~ Οι μύστες τις ερήμου



Σας φιλώ γλυκά όλους:)

 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eγώ πάλι είμαι σίγουρη... αν κρίνω τουλάχιστον απο τα μέχρι τώρα δείγματα..
Καλό βράδυ roundelaki μου!!

annanas είπε...

:) με γεια λοιπόν! Και καλές εμπνεύσεις!
Ωραίο τραγούδι μας έβαλες πάλι ;)

ΜaRioNaSTRo είπε...

τι ωραίο...

~reflection~ είπε...

Κραταω το Γλυκο Φιλι....
περιπλανιέμαι ήδη στο Πέρασμά σου.....

Αν ανεμίζει η Αύρα σου Ελευθερα στο φύσημα της αναγνωσης
θα είμαι εκει....
για όσο θα αντέχεις ν'άνεμιζεις!.....

Φιλια....μεθυσμενα....

roundel είπε...

*Lilium*
H σιγουριά σου μου δίνει θάρρος!
Καλό βράδυ λουλουδάκι μου:)


*annanas*
Σευχαριστώ λωτέ μου...
Είδες τι μας φέρνουν μερικές φορές τα φρούτα;
Φιλί στο μούτρο σου

*MaRion - aSTRo*
Χαίρομαι που σου άρεσε Μάριον μου, επίσης χαίρομαι που είσαι εδώ:)

*~reflection~*
Στο διαβα σου μπλέχτηκε ο άνεμος μου και μέθυσα με τα φιλιά σου!

Για όσο αντέχω να ανεμίζω, χαρά μου να σε έχω εκεί να με μεθάς με το μυαλό σου:)

Καλό βράδυ ποιήτρια...