Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

So this is Christmas...





Steve Howard ~ Zat you Santa Claus?





...and I hope you have fun//Μελομακάρονα βουτηγμένα σε ζεστή σοκολάτα//Λίγα χαμόγελα με άρωμα βανίλια//Η καρυδιά έβαψε τα φύλλα της κίτρινα, τα μισά τα έριξε στην αυλή//Ήχοι, κινήσεις συντονισμένες, σε μια ατελείωτη ραστώνη//'Εσβησαν (και γω μαζί) κεράκια πάνω σε τούρτα χριστουγεννιάτικο δέντρο, για τα δέκα χρόνια//Τα λαμπάκια στο τζάκι θυμίζουν κάτι από Χριστούγεννα//Ο σκύλος κοιμάται μπροστά από την σβηστή από καιρό φωτιά//Από τον επάνω όροφο κατεβαίνουν μυρωδιές από άχνη ζάχαρη και γαρύφαλλο//Το πρωί κοίταξα μέσα στη κάλτσα που έχω κρεμάσει στο τζάκι, δεν είχε δώρο//Ο Άγιος Βασίλης μάλλον δεν υπάρχει ή μπορεί να με ξέχασε//Ο Βασίλης έφυγε πριν ξυπνήσω//Σκάναρα τον υπολογιστή μου για ιούς, δεν είχε//Κάπου άκουσα εχθές κάποιον να λέει ότι δε μπορεί τα μισά πράγματα, τα μισά συναισθήματα, ίσως σε κάποιο σίριαλ, ίσως και γω//Η ροδιά κιτρίνισε και αυτή//Πρέπει να κλαδέψω, ο κήπος έχει γίνει ζούγκλα//Κάθε Χριστούγεννα κάτι γεννιέται μέσα μας, ή μπορεί και να πεθαίνει//Η γέννηση δεν είναι κάτι παντοτινό ενώ ο θάνατος είναι, ή μπορεί και όχι//Είχα καιρό να φάω καρυδόπιτα, ωραία ήταν//Πρέπει να βάλω πλυντήριο αλλά βαριέμαι αφόρητα//Μισό να ψήσω ένα καφέ//Ελληνικός διπλός σκέτος, σαν τα φετινά Χριστούγεννα, μυρίζει ωραία//Η τηλε(όραση) δεν είχε τίποτα το χριστουγεννιάτικο//Σημασία δεν έχει που κοιτάς, αλλά τι κινεί μέσα σου αυτό που κοιτάς, έγραψα πριν καιρό//Σημασία έχει ν' αγαπάς, ότι και αν νιώθεις ότι και αν κοιτάς, επίσης//Να μη ξεχάσω να πω σ' αγαπώ//


Καλά Χριστούγεννα
αγάπες μου
να βρείτε αυτό
που επιθυμείτε!

38 σχόλια:

annanas είπε...

Χρόνια υπέροχα :))
Πολύ όμορφη ανάρτηση!!

Margo είπε...

Κάθε σου στιγμιότυπο κούνησε κάτι από τη ψυχή μου.. αυτό δεν είναι Χριστούγεννα; Ευχαριστώ!
Πολλές ευχές για χαρές, δημιουργίες, υγεία!
Και δυο γλυκά φιλιά:)

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

να μην ξεχάσω πως υπάρχω...

πως υπάρχεις και εσύ... και ανάμεσά μας το φως...

να βρεις και συ καλό μου, αυτό που επιθυμείς...

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά,καλά και ευτυχισμένα!!!

Κι'αν κάτι πάει στραβά,
ένα χαμόγελο και
μια καλή κουβέντα
είναι ικανά να το διορθώσουν.

Καλή συνέχεια!!!

fish eye είπε...

γλυκες οι στιγμες σου..

χρονια πολλα roundel
χρονια οπως τα επιθυμεις!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Is it? Anyway...
Πολύ ωραία στη γνησιότητά της ανάρτηση!
Θερμές ευχές για ό,τι καλό και ωραίο γεννιέται μέσα σου και γύρω σου!

~reflection~ είπε...

Να μας βρει αυτο που ....μας Επιθυμει!!!!

Ευχη Γιορτινή με αισιόδοξη τάση για Συναπάντημα Ζωής...

Καλή Χρονιά.....
Καλές Γιορτές ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....

εδω θα ειμαστε και μετα από αυτες τις μέρες....

Υποσχομαι να σου θυμίζω πως καθε μερα είναι Γιορτη....

Τα φιλιά μου......λαμπακια τυλιγμενα πανω σου!!!!

55fm είπε...

Χρόνια πολλά γλυκούλα μου με υγεία και αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφα όλα αυτά.... ε εντάξει εξαιρείται το πλυντήριo, χιχι.
Χρόνια Πολλά γλυκό μου Roundelaki!!!

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσια φωτογραφία, το κείμενο σούπερ!
(το τραγούδι το ήξερα μόνο στην εκτέλεση του Louis Armstrong!)

Ευχές πολλές για όλα τα όμορφα, τα αδύνατα και τα μαγικά!
:-)

roundel είπε...

*annanas*
Χρόνια πολλά:)
Ελπίζω να περνάς όμορφα φρουτάκι!
Σε φιλώ..

roundel είπε...

*Margo*
Ναι αυτό είναι Χριστούγεννα:)
Εγώ σευχαριστώ και σου εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από τη καρδιά μου!

φιλί

roundel είπε...

*ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ*
Και αν το ξεχάσεις θα στο θυμίσω εγώ...

Χρόνια πολλά
με φτερά στις πλάτες!

roundel είπε...

*jtv*
Χρόνια πολλά...
Μια καλή κουβέντα πάντα σώζει τη κατάσταση!

Ένα φιλί σ'εσένα και ένα στη μικρή σου:)

roundel είπε...

*❤*
Σευχαριστώ καρδιά μου, επίσης...
Να είμαστε καλά και όλα γίνονται:)

roundel είπε...

*Υπατία η Αλεξανδρινή*
Μπορεί να μην έμοιαζαν αλλά ήταν!
Να είσαι καλά Υπατία μου, ότι επιθυμείς και συ...

roundel είπε...

*~reflection~*
Και αν δε μας επιθυμεί τελικά?
Να μου το θυμίζεις και να γλεντάς μαζί μου, να με χαίρεσαι, να σε χαίρομαι, να χαιρόμαστε!

υ.γ.ελπίζω να μη λαμπαδιάσω με τα φιλιά λαμπάκια!

φιλί

roundel είπε...

*50fm*
Χρόνια πολλά Όλγα μου!
Να είσαι πάντα καλά, να έχεις αυτά που επιθυμείς:)

roundel είπε...

*Lilium*
Καλά δεν ήταν και όλα όμορφα και δεν εννοώ το πλυντήριο!
Χρόνια πολλά λουλουδάκι μου!

roundel είπε...

*new-girl-on-the-blog*

Ναι και γω αρχικά σε εκείνη την εκτέλεση το ήξερα αλλά ψάχνοντας βρήκα αυτή και μου άρεσε περισσότερο!

Σευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου:)

Χρόνια πολλά, με ευχές για τα πιο όμορφα και αυθεντικά:)

Ανώνυμος είπε...

Γι' αυτά τα μελομακάρονα τα βουτηγμένα στη ζεστή σοκολάτα και για εκείνα τα χαμόγελα με άρωμα βανίλιας σού αξίζει ένα κατακόκκινο Χριστουγεννιάτικο φιλί...

Χρόνια σου Πολλά...

Wicca είπε...

Ποτέ δεν ειναι αργά για να αφήσεις όμορφες ευχές. Σου εύχομαι να είναι μαγική η νέα χρονιά και τα μικρά καθημερινά δωράκια να τα νιώθεις πολύτιμους θησαυρούς ευτυχίας.

Ανώνυμος είπε...

Roundelaki,
πέρασα μια βόλτα να δω τι κανείς... πώς είναι η γιαγιά σου???

Βάσσια είπε...

Έμπνευση!!!

Φίλη μου, παρά του ότι ο δρόμος για να συνατήσουμε ό,τι επιθυμούμε είναι δύσβατος.. λέω να τον περπατήσουμε.

Σου εύχομαι ο δικός σου να είναι στρωμένος με ευχές για μια καλύτερη καινούργια χρονιά!

Χρόνια Πολλά
Φιλιά
:-)

Δραπέτης είπε...

Καλές γιορτές..καλά να περνάς! :)

Φόβος..... είπε...

Τώρα που πλησιάζει πρωτοχρονιά, κάτω από το δέντρο άφησα το δώρο μου. Θα το βρεις. Είμαι σίγουρος.

roundel είπε...

*bd*
Το φιλί κόκκινο από τον πυρετο το έλαβα! Και έχω 38, φτάνει?
Στείλε τώρα και ένα αντιπυρετικό από εκείνα τα γαλάζια σου γιατί είναι κρίμα και αλλάξω τον χρόνο έτσι!

roundel είπε...

*Γουΐκα*
Ποτέ δεν είναι αργά για να ευχηθείς!
Ειδικά για μια τέτοια ευχή! Σευχαριστώ πολύ μαγισσάκι!
Χρόνια πολλά και σε εσένα:)

roundel είπε...

*Lilium*
Καλά έκανες λουλουδάκι μου!
Η γιαγιά την άλλη εβδομάδα ξεκινάει χημειοθεραπεία, είναι πολύ νωρίς ακόμα για λοιπές εξελίξεις!
Εγώ πάλι έχω τα μαύρα μου τα χάλια, μάλλον κάπου την άρπαξα και είμαι με πυρετό! Ελπίζω να μην αλλάξω τον χρόνο έτσι!

Anyway σε φιλώ λουλουδάκι και σευχαριστω!

roundel είπε...

*Βάσσια*
Αμα τον περπατησουμε παρεα σίγουρα θα γίνει λιόγτερο δύσκολος...

Να είσαι καλά καλή μου Βάσσια να κάνεις τις επιθυμίες σου μονοπάτι!

Χρόνια πολλά
φιλιά

roundel είπε...

*Δραπέτης*
Καλές γιορτές καλύτερε μου εαυτέ!
Και σύ να περνάς υπέροχα!

roundel είπε...

*Φόβος*
Φόβε μου, ανυπομονω να ξημερώσει η πρώτη του μήνα για το ανοίξω!
Μερικές φορές τα δώρα έρχονται από εκεί που δε τα περιμένεις!
Σευχαριστώ:)

~reflection~ είπε...

Σου αφήνω Ευχες παιδικές που ζητούν τα Παντα.....

κι ένα μαγικό ραβδάκι, που παραμυθένια εξοπλίζει με Τόλμη την Καρδιά να διεκδικήσει οσα νιωθει ότι δικαιούται....

δλδ ΟΛΑ....

Εκατομμύρια φιλιά Γιορτινά....
Καλή και Μαγική Νέα Χρονιά....

Velvet είπε...

Ρουντελακι
Αφηνω 2011 ευχες
Χιλιαδες χαμογελα
Και ευχομαι...
Felice ♫°°Anno♫°° Nuovo
°º ♫°°°º ♫°° ♫°°
°º ♫°°°º ♫°°
°º ♫°°°º ♫°°

roundel είπε...

*~reflection~ *
Καλή χρονιά κακια μου, αυτό το μαγικό ραβδάκι θα χρειαστεί σε όλους μας αυτό τον χρόνο αλλά και τα επόμενα!

Μέσα από τη καρδιά μου, σου εύχομαι αυτή τη χρονιά να έχεις μόνο κατακτήσεις:)

Σε φιλώ

roundel είπε...

*Velvet*
Σευχαριστώ καλέ μου βελβετ!
Καλή χρονιά και σε εσένα:)
Ένα μεγάλο λαμπερό χαμόγελο!

χιλιά μουσικά φιλιά:)

Top blogs είπε...

Με τις θερμότερες ευχές μας
για ΥΓΕΊΑ ΑΓΑΠΗ και ΕΥΤΥΧΙΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

roundel είπε...

*Top blogs*
Σας ευχαριστώ να είστε πάντα καλά!
Ανταποδίδω θερμά τις ευχές:)

Καλή χρονιά...