Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Όλα αλλάζουν...






Μιλάμε για καινούργιες αρχές, βουτηγμένες σε αποχρώσεις του μοβ.//Οι καρδιές είναι φτιαγμένες μόνο για να αγαπούν και να εκπέμπουν φως.//Θέλω να φυτέψω ένα truffula tree στην αυλή μου.//Όχι όχι το θέμα δεν είναι οι σπόροι αλλά εκείνο που θα γίνουν μόλις τους τοποθετήσεις στο έδαφος.//Νιώθω τα πόδια μου να βγάζουν ρίζες στο έδαφος και τα χέρια μου να γίνονται φτερά μεγάλα.//Σίγουρα αγαπάω.//Είναι η τελευταία ζωή που ζω σαν άνθρωπος.//Η μόνη αποτυχημένη δράση είναι η αδράνεια.//Αγκαλιάζω εκείνα που έρχονται και αφήνω εκείνα που πέρασαν να ταξιδέψουν.//Βαρέθηκα όμως και λίγο φέτος να λέω αντίο, για πάντα ή για λίγο.//Μου λείπει η ζεστασιά και το φως εκείνων που είναι μακριά.//Χαίρομαι την αγάπη εκείνων που είναι κοντά.//Κάθε μέρα αλλάζω.//Κάθε μέρα αλλάζει ο κόσμος γύρω μου.//Σίγουρα αγαπάω.//Σίγουρα αγαπάω πολύ.




Καλή χρονιά σε όλους
με αγάπη και δημιουργία


υ.γ. Η φωτό από την ταινία The Lorax ότι καλύτερο έχω δει τον τελευταίο καιρό!


6 σχόλια:

είπε...

ολα αλλαζουν, τα σημαντικα ομως ειναι ιδια ε;

να τη δω την ταινια; ειναι τοσο καλη;

φιλακι κι αγκαλια μικρη μου
καλη χρονια

roundel είπε...

Να την δεις την ταινία!

Τα σημαντικά παραμένουν σημαντικά:)

Στις 10 του μήνα ανεβαίνω θεσσαλονίκη, δεν ξέρω ακόμα πως θα είναι το πρόγραμμα μου αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να σας δω!

Πςτ καφέ σεκείνη τη στοά και να μυρίζει παντού ξύλο και κρέμα ζαχαροπλαστικής!

Καλη χρονιά φεγγάρι μου!

kovo voltes... είπε...

ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗ..........Να γεμίσει ο χωροχρόνος μ'αυτήν ίσαμε πάνω...;))
Τα καλυτερότερα μικρή μου να'χεις...
*ει, θα'μαι στην παρέα σας, εεεεε??? χαχαχα

Γιώργος είπε...

Καλή χρονιά Μυρτώ με υγεία, έμπνευση αγωνιστικότητα και αγάπη!!!

streetfox είπε...

γεια σου Roundelακι

Ηρακλειτικά 'αλλαξες το χρόνο βλέπω

χαίρομαι να διαβάζω λόγια όπως
"Οι καρδιές είναι φτιαγμένες μόνο για να αγαπούν και να εκπέμπουν φως"...."σίγουρα αγαπάω πολύ"

σίγουρα καμάρι!
:)

roundel είπε...

Και σίγουρα χαρά που σε βλέπω εδώ αλεπουδίτσα! Ελπίζω να είσαι πάρα πολύ καλά!

Καλή χρονιά σε όλους και πάλι.

:)