Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Πάμε πλατεία;







  Πριν λίγες μέρες έγραφα ότι τα γεγονότα μας προκαλούν να αντιδράσουμε. Μέσα μου ήλπιζα ότι κάποια στιγμή θα βγούμε όλοι στους δρόμους, ακόμη και εκείνοι που δεν είχαν βγει ποτέ πριν. Μετά από λίγες μέρες άρχισα να το ζω. Έβλεπα τον κόσμο να έρχεται στο Σύνταγμα και δε πίστευα στα μάτια μου. Ήμουν εκεί όλες τις μέρες και είδα ξανά το κέντρο της Αθήνας να αποκτά ζωή. Μπροστά από τη Βουλή ένας σταθερός χώρος εκτόνωσης, με τον κόσμο να εναλλάσσεται για ώρες. Στη πλατεία ένας χώρος σκέψης, οργάνωσης και σχεδιασμού. Να συζητήσουμε, να προτείνουμε, να ακουστούν όλες οι απόψεις, να πάρουμε τη κατάσταση στα χέρια μας, κινητοποίηση επιτέλους, έξω από κόμματα και οργανώσεις, χωρίς στολές και ταμπέλες, απλά σαν Έλληνες πολίτες
  Δε με νοιάζει αν μας προκάλεσαν οι Ισπανοί και βγήκαμε στους δρόμους, ούτε αν εμείς προκαλούμε τους Ιταλούς, φτάνει που κουνηθήκαμε από τα σπίτια μας, που αρχίσαμε να βλέπουμε πάλι φως, που δε τους πέτυχε για πολύ το να σταματήσουμε να πιστεύουμε και να κάνουμε όνειρα. Επιτέλους μετά από πολύ καιρό είδα πρόσωπα χαμογελαστά στο δρόμο, είδα πάθος, είδα άνοιγμα, είδα ανθρώπους να θέλουν να παλέψουν. 
  Κάπου διάβασα ότι η μεγαλύτερη επανάσταση που μπορεί να κάνει κανείς στις μέρες μας είναι να ερωτευτεί παράφορα, ίσως αυτό να έχει μια βάση γιατί όταν ερωτεύεσαι αφήνεις στην άκρη το εγώ σου, αφήνεσαι...Θα μπορούσαμε να αφήσουμε στην άκρη το εγώ μας, είτε με έρωτα είτε χωρίς. Ίσως αυτή να είναι η αλλαγή που χρειαζόμαστε ή ένας τρόπος για να αλλάξουμε αυτό που ζούμε, να επικοινωνήσουμε ακούγοντας τους άλλους, να διαφωνήσουμε και να συμφωνήσουμε.Σίγουρα υπάρχουν μάχες που δίνουμε ο καθένας μόνος του, τώρα όμως υπάρχει άλλη μια που δίνουμε όλοι μαζί...το πάρτυ γίνεται στους δρόμους πια...



Intik ~ Revolution

Καλησπέρες... 
με :)




8 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

για φαντάσου… δίπλα-δίπλα να είμαστε και να φωνάζουμε μαζί!
μακάρι κάπου να βγάλει τούτο που έγινε και που είναι τόσο όμορφο με την δυναμική του, την ανεξαρτησία του, τους διαλόγους του…

Margo είπε...

Ζωντάνεψε η ελπίδα μας.. γι αυτό και μόνο αξίζει:)
Αύριο συγκέντρωση ΚΑΙ στη Μύκονο!!!! Δεν νομίζω να έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν στο νησί.

Καλό Σαββατοκύριακο:)

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

...μακάρι να μην είμαστε μια ακόμη εκτόνωση

Ανώνυμος είπε...

Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω στις εξοργιστικές (και πάλι) δηλώσεις του αντιπροέδρου (έχω άλλον χαρακτιρισμό για την αφεντομουτσουνάδα του αλλά η ανατροφή μου δε μου επιτρέπει να εκφραστώ δημοσίως!) πως δεν αποτελεί πολιτικό κίνημα ούτε και τους ανησυχεί ιδιαίτερα αυτή η κίνηση...θέλω μόνο να διαψευστούν ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ με τον πιο επώδυνο τρόπο...! Φτάνει πια! Ίσαμε δω. Έχει και η ανοχή τα όριά της, τα οποία προ πολλού έχουμε ξεπεράσει!

Φιλιά Roundy :)

roundel είπε...

*ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ*
Διόλου απίθανο...
Μακάρι λύχνε μου...
Μακάρι...

Καληνύχτες!

roundel είπε...

*Margo*
Γενικά δεν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα...Μη νομίζεις και στη πόλη πρώτη φορά το ζούμε αυτό!

Καληνύχτα:)

roundel είπε...

*Χάρης Ελευθεριάδης*
Κάτι μου λέει ότι δε θα είμαστε, ότι και να γίνει...τουλάχιστον θα έχουμε προσπαθήσει!

roundel είπε...

*Λένα*
Ξέρεις κάτι λένα μου εδώ έχω πει πολλές φορές την έκφραση "φτάνει που βρεθήκαμε" θα το πω άλλη μια για αυτό που γίνεται στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή! Φτάνει που βρεθήκαμε λοιπόν και θα ξαναβρεθούμε και θα τα πούμε και ίσως κάτι βγει από όλο αυτό γιατί αν περιμέναμε από τους απο πάνω μόνο σκατά τίποτε άλλο. Λυπάμαι που το λέω αλλά μόνο εντελώς μόνοι μας μπορούμε να αλλάξουμε τις καταστάσεις...

φιλιά και καληνύχτες:)