Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Σκόρπια...



     




       Είναι λυπηρό να βλέπεις τόσους ανθρώπους μόνους.///Η μοναξιά είναι ο καινούργιος τρόπος ζωής.///Είναι όμορφο να μοιράζεσαι.///Τα φύλλα άρχισαν να πέφτουν, το φθινόπωρο θα είναι σε λίγο εδώ.///Ανυπομονώ να κάνω μια βουτιά στη θάλασσα.///Δε θέλω να έρθει ο χειμώνας.///Είναι περίεργο να βλέπεις την πόλη από έναν ουρανοξύστη.///Είμαστε μικρότεροι απ' ότι φανταζόμαστε.///Το εγώ μας είναι μεγαλύτερο απ' ότι του πρέπει.///Μ' αρέσει να βλέπω τον ήλιο να δύει.///Είμαι ακόμα στο Λονδίνο.///Μου λείπει η Ελλάδα, αλλά δε μου λείπει και καθόλου.///Μου λείπει η θάλασσα πολύ.///Έχω πολλά να πω που ξεχειλίζουν.///Νιώθω πολλά και τίποτα, ίσως έχω νεκρώσει λίγο.///Η ζωή με έκανε σκληρή μα παραμένω μαλακή σαν βούτυρο.///Θέλω να ταξιδέψω μακριά.///Έλα να σου δώσω ένα φιλί.///Μη μ' ακουμπάς.///Η βροχή σταμάτησε.///Ο χειμώνας έρχεται και γω σκέφτομαι καλοκαίρια.///Νυστάζω.///


υ.γ. Είστε ακόμα εδώ;




2 σχόλια:

fish eye είπε...

καλως ηρθες ρουντελακι :)

roundel είπε...

Καλώς σας βρήκα::